dimecres, 15 de febrer del 2012

Juguem a scrabble a Sabadell


El passat dissabte es va celebrar al Centre Cívic de la Creu Alta-Cal Balsach de Sabadell el primer campionat de scrabble de la ciutat. En un matí molt fred, vint-i-set jugadors de diferents clubs de Catalunya -majoritàriament del Queimada de Barcelona i del club organitzador de Sabadell- van disputar un suís a cinc partides durant tot el dia. 
Finalment en una cinquena partida molt ajustada, el jugador de Cerdanyola Octavian Mocanu es va imposar a Miquel Sesé per només 6 punts: 445 a 439. En tercer lloc, va acabar en Salvador Comelles que, en una altra partida d'infart, es va imposar al Joan Agustí per 384 a 361.
Pel que fa a la participació del Club Scrabble El Prat, finalment es va reduir a dos jugadors: el Fracesc Gelabert que, amb tres victòries, va ocupar una brillant onzena posició, i el Manuel Granados (jo mateix) que,  amb dues victòries, va ocupar la dissetena posició.
Durant tot moment els amfitrions, als quals volem felicitar des de aquí, van demostrar un gran entusiasme pel joc i veure amb quina rapidesa han creat un club i la quantitat de jugadors que tenen augura que tindran un gran futur dins del món de l'scrabble.
I ara aprofitaré per agrair les persones que van fer possible la meva presència en aquest fantàsctic torneig. En primer lloc la Dolors sense la qual no podria fer cap paraula. En segon lloc, la Maria que ens va portar en cotxe en un viatge fantàstic passant fins i tot per la rotonda dels agents comercials (que no d'assegurances). També, vull agrair les paraules que va passar en Gelabert fent un equip del Prat una mica limitat númericament i també les persones que van jugar amb mi a aquest joc (sí, he escrit JOC): el Joan, l'Eulàlia, l'Antonio, Ma Dolors i Eric. Espero que us divertissiu tant amb les partides com ho vaig fer jo. Moltes gràcies a tots.
Per últim, després del torneig de Sabadell ha aparegut l'últim barruf de febrer de 2012 on gairebé tots els jugadors del club milloren de forma clara la seva classificació.
A continuació, algunes de les fotos que vaig poder fer, malgrat alguns problemes tècnics conseqüència de la meva gran perícia informàtica i informàtica.
set scrabbles en set jugades fetes per l'Eric Olmedo amb la meva humil contribució.

controlant l'scrabble des de darrera
Gelabert practicant un joc de taula
molta gent mirant la pantalla


la Magda llegint un diari en llengua catalana.


panoràmica de la sala (la foscor és culpa meva)